alltidviddinsida

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Linn Madeleine Sjöberg

Fullständigt namn:Linn Madeleine Sjöberg
Ålder: Snart 17
Vart bor du: Ljungby
Bor tillsammans med: Fosterfamilj med bla. min vän! Se Evelinas svar
Färg på ditt hus: Grönt
Hus eller lägenhet: Hus
När är du född?: 22 Maj 1996
Klass: Ft12
Vilket år tar du studenten?: 2015
Något jobb: Nej
När gick du upp imorse: 08.40
När ska du sova idag: När jag är trött
Duschat idag?: Ja
Kramat någon idag?: Nej
Pussat någon idag?: Nej
Vad har du ätit idag?: Inget
Dagens klädsel: linne och leggings
Dagens smink: Inget
Dagens sötnos: Evelina
Dagens snyggaste: Katrin

SOCIALT:
Har du många vänner?: Ja
Vem pratade du senast med?: Pappa
Vem kramade du senast?: Katten
Hur många har varit otrogna mot dig?: Vet inte men 1 tror jag
Har du pojkvän?: Nej
Vem pratade du i telefon med senast?: Katrin
Vem fick du senast sms ifrån? Någon söt smurf vid namn Evelina;)

FAVORIT:
Film: My sister keeper & jag saknar dig
Låt: My immortal
Mat: Bacon
Dryck: Cola
Färg: Svart
Stad: Göteborg
Land: Sverige
Ämne i skolan: Fordon
Människa: Katrin

SENASTE:
Personen du tänkte på: Evelina
Personen du tittade på: Pappa
Gången du smsade: Nu
Gången du grät: Onsdags
Pizzan du åt: Minns inte
Gången du var i Göteborg: Nu
Gången du var i Stockholm: Julas
Gången du var utomlands: 10 år sedan
Gången du var hög: Efter min operation i höstas
Gången du var kåt: Alltid kåt hahah ;)

ANTINGEN ELLER:
SVart/vit: Svart
hund/katt: Hund
festa/hemma å mysa: Hmm..
tvspel/datorspel: Tvspel
singel/upptagen: Singel
hångla/sex: Hångla
lunarstorm/helgon/playahead: Lunarstorm
ragga/uppraggad: Uppraggad
Bigbrother/paradisehotel: Paradise hotel
blond/svarthårig: Svarthårig
blåögd/brunögd: Brunögd
Choklad/lakrits: Lakrits
Göteborg/Stockholm: Gbg
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Cocacola/fanta: Coca Cola
pizza/kebab: Pizza
randigt/prickigt: Prickigt
älska/älskas: Älskas
leva/dö: Leva


ANTAL:
Personer du älskar: Räknar inte
Personer du hatar: Några stycken
Personer du pussat inom en 24timmars-period: 2
Glassar du ätit på en dag: 5
Festivaler du varit på/ska på detta året: 0 :(
Gånger du haft minnesluckor: Mångaaaaaaaaa
Gånger du varit hög: Efter varje operation
Personer du saknar just nu: 4
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång riktigt rejält

VEM:
Vill du kyssa nu: Hemligt
Ska du träffa imorgon: Läkare
Sjöng du senast för: Ingen
Hade du senast en msn konversation med: Minns ej xD
Spelade du tvspel med senast: Pappa
Vill du ta med på en resa nu: Evelina
Vill du kasta en sten i huvudet på just nu: Pappas fru
Förtjänar att dö: Många
Är söt: Johanna
Vill du sova jämsides med inatt: Hemligt

Vad:
Gör dig glad: Djur, vänner, fina bilar
Gör dig ledsen: falska människor
Vill du helst göra nu: åka hem
Önskar du att du slapp göra: ta sprutor varje dag
Vill du ha nu: cigg
Önskar du dig i födelsedagspresent: en god middag
Längtar du till: imorgon
Tycker du om dina betyg: haha... inte bra
Ångrar du i ditt liv: de mesta av 2012
Är det bästa som har hänt dig: 22 maj 2012
Vad är klockan: 12.48


 

/LINN SJÖBERG

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Fem bilder från ett minne 2010             En bild på någon i min släkt   Min finaste, Arwen <3 ...


Två saker jag längtar efter 1. Cypern den 17 Juni med Mamma, Kim, Kristina, Fredrik, Arwen, Maximus & Titus! 2. Skolavslutningen & Skolbalen!   En bild på en person jag saknar   Mitt hjärta. Mitt allt. ...


Detta upprör mig Jag blir ganska upprörd när man tror att man har en bra vän men så visar det sig att man inte kan lita på personen alls. Man inser att man faller för fel personer & man kan inte göra ett skit åt det. Jag blir upprörd när man ...


Tio fakta om mig 1. Jag Heter Evelina Anna Karlsson 2. Jag är född i Ljungby 3. Jag föddes blond, har alltså aldrig färgat 4. Jag har många vänner i Vetlanda 5. Jag är en person som ältar gamla saker 6. Jag har svårt för att verkligen bli...

En bild på en tid jag saknar   En gammal bild på mig själv       ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards