alltidviddinsida

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

MUSIKTIPS

Blir några blogginlägg efter varandra idag, hoppas inte det gör något!
Har ett antal spellistor på spotify så här ska ni få lite låtförslag!

Vissa låtar kan komma om igen emellan spellistorna.

Är Justin Bieber & One Direction älskare men de kanske syns!


 JB ❤

 

Justin Bieber – As Long As You Love Me - Acoustic Version

 


Justin Bieber – Be Alright - Acoustic Version



Justin Bieber – Take You - Acoustic Version



Justin Bieber – All Around The World - Acoustic Version



Justin Bieber – One Love

 

Sean Kingston and Justin Bieber – Eenie Meenie



Justin Bieber – One Less Lonely Girl



Justin Bieber – Love Me

 

Justin Bieber – Somebody To Love



Justin Bieber – U Smile



Justin Bieber – Never Say Never


Justin Bieber – Down To Earth



Justin Bieber – Baby - Acoustic Album Version



Justin Bieber – Favorite Girl



Justin Bieber – That Should Be Me





1D ❤

 

One Direction – C'mon, C'mon


One Direction – What Makes You Beautiful


One Direction – They Don't Know About Us


One Direction – Last First Kiss


One Direction – Live While We're Young


One Direction – Heart Attack


One Direction – Summer Love


One Direction – Change My Mind


One Direction – Kiss You


One Direction – Over Again


One Direction – Rock Me


One Direction – Little Things


One Direction – One Thing


One Direction – I Would


 One Direction – Still The One


One Direction – She's Not Afraid


One Direction – Nobody Compares


One Direction – Back For You


One Direction – Loved You First


One Direction – More Than This


One Direction – Gotta Be You


One Direction – Up All Night


 One Direction – Moments


One Direction – I Want


One Direction – Stole My Heart


One Direction – I Should Have Kissed You


One Direction – Save You Tonight


One Direction – I Wish


One Direction – Taken 


One Direction – Everything About You


One Direction – Tell Me a Lie


One Direction – Same Mistakes


One Direction – Stand Up


One Direction – Na Na Na


One Direction – Another World


One Direction – One Way Or Another (Teenage Kicks)



Melissa❤


Melissa Horn – Jag saknar dig mindre och mindre


Melissa Horn – Som jag hade dig förut - med Lars Winnerbäck


Melissa Horn – Lät du henne komma närmre


Melissa Horn – Under löven


Melissa Horn – Långa nätter


Melissa Horn – Innan jag kände dig


Melissa Horn – Jag kan inte skilja på


Melissa Horn – Du är nog den


Melissa Horn – Falla fritt


Melissa Horn – Vår Sista Dans


Melissa Horn – Om du letar efter nån


Melissa Horn – Säg ingenting till mig


Melissa Horn – Nåt annat än det här


Melissa Horn – Jag vet vem jag är när jag är hos dig


Melissa Horn – Kvar i nåt jag lämnat


Melissa Horn – Vem lämnade vem


Melissa Horn – På låtsas


Melissa Horn – Det känns ännu sämre nu


Melissa Horn – Hur ska det gå?


Melissa Horn – Med ena foten utanför


Melissa Horn – Sen en tid tillbaka





Fina gräääjer!



Ke$ha – Die Young


Groove Coverage – Poison


Florence + The Machine – Shake It Out - Benny Benassi Remix Edit


Las palmas – Missbruk beivras


Laleh – Some Die Young


Agnes – One Last Time


Professor Green – Read All About It (feat. Emeli Sandé)


Gotye – Somebody That I Used To Know - 4FRNT Remix


RMK & Toppen – En gång till


P!nk – Raise Your Glass


Katy Perry – The One That Got Away


Katy Perry – Part Of Me


Carly Rae Jepsen – Tonight I’m Getting Over You - Remix


Dani M – Naiv


Avicii – I Could Be The One [Avicii vs Nicky Romero] - Nicktim - Radio Edit


John De Sohn – Dance Our Tears Away - Radio Edit


Medina – Miss Decibel


Rihanna – You Da One - Dave Aude Radio


Jessie J – Nobody's Perfect


Basebrothers – Dansbandslåten


Mellony – Med Brudar Jag Leker - No Radio Edit


Paffendorf – Lalala Girl - Real Booty Babes Short Remix


Jan Wayne vs. RainDropz! – Numb - RainDropz! Edit


Avicii – Levels - Radio Edit


DJ Gaimz – Astronomia Remix


ItaloBrothers – My Life Is A Party - Ryan T. & Rick M. Edit


Secondtunez – Går I Säng Med Min Lärare - Radio Edit


DJ Antoine – Ma Chérie - Feat. The Beat Shakers-Radio Edit


Bryan Adams – Summer Of '69


Jan Rippe – Hakuna Matata


Tiffany Alvord – I Knew You Were Trouble (originally by Taylor Swift)


Club Madness – Hall Of Fame - Smithee Edit


Medina – Där palmerna bor


Medina – Odödlig kärlek


Norlie & KKV – Nej


Katy Perry – Wide Awake


Robin Stjernberg – You


Anton Ewald – Begging


YOHIO – Heartbreak Hotel


Ulrik Munther – Tell The World I'm Here


DEV – In The Dark


DJ Pauly D – Night of My Life (feat. Dash)


David Guetta – Titanium - feat. Sia





DEPP


Glee Cast – Turning Tables (Glee Cast Version featuring Gwyneth Paltrow)


Birdy – Skinny Love


Zara Larsson – Uncover


Nelly Furtado – Try


Shakira – Underneath Your Clothes


Erik Segerstedt – Hello Goodbye


Regina Spektor – Samson


Skillet – Don't Wake Me


Westlife – Shadows


Evanescence – My Immortal


Fonky Fresh – De bara e så (feat. B-Raz)


Fonky Fresh – Tänk alla gånger (feat. RMK)


Fonky Fresh – Bara för dig


Fonky Fresh – Välkomnar ljuset (feat. Kewd )


Fonky Fresh – Ibland (feat. Daloz)


Jessie J – Who You Are


Laleh – Hide Away


Avril Lavigne – Complicated


Rhythm On The Radio – Again


Issa – Varför?


Issa – Du Svek


Issa – Den Kärlek Du Ger Mej


Issa – Det Bästa Man Kan Få


Issa – Det Var Inte Dej Jag Älskade


Issa – Hur Kunde Du?


Issa – Nu Är Det Slut


Baso, Esanna – Något Mer Utav Mig Själv - 2010


Newkid – Jag gråter bara i regnet - Akustisk version


Emeli Sandé – Clown


GABRIELLE APLIN – The Power of Love


Death Cab for Cutie – I Will Follow You into the Dark


Robin Stjernberg – For The Better


Erik Hassle – All That I Wanted Was You


Alyssa Reid – Alone Again


2Pac – Ghetto Gospel - (Explicit)


SFO – River Flows in You - Bella's Lullaby (From "Twilight") - Instrumental Mix


Imagine Dragons – Demons


Ron Pope – I Don't Mind If You Don't Mind


Sleeping With Sirens – Scene Five - With Ears To See and Eyes To Hear


Avril Lavigne – Wish You Were Here


Robin Stjernberg – Breakeven


Leona Lewis – Lovebird


The Lumineers – Ho Hey


Amanda Fondell – All This Way


Amanda Fondell – True Colors


MIKA – Happy Ending


Anna Abreu – Worst Part Is Over


Molly Sandén – Unchained


Simple Plan – Perfect


Simple Plan – No Love


Alan Jackson – Remember When


David Guetta – Just One Last Time - feat. Taped Rai


Passenger – Let Her Go


Lars Winnerbäck – Kom änglar






CRUISING


The Playtones – Save The Last Dance For Me


Drifters – I only wanna be with you


Eva Eastwood – Han Är Kung


The Refreshments – 55 Ford


Sannex – Vem Får Dina Kyssar Ikväll


Toby Keith – Should've Been A Cowboy





LOVE


Justin Bieber – Baby - Acoustic Album Version


Professor Green – Read All About It (feat. Emeli Sandé)


Gotye – Somebody That I Used To Know - 4FRNT Remix


RMK & Toppen – En gång till


P!nk – Raise Your Glass


Katy Perry – The One That Got Away


Katy Perry – Part Of Me


Carly Rae Jepsen – Tonight I’m Getting Over You - Remix


Dani M – Naiv


Norlie & KKV – Nej


Medina – Miss Decibel


Jessie J – Nobody's Perfect


Mellony – Med Brudar Jag Leker - No Radio Edit


Anton Ewald – Begging


Katy Perry – Wide Awake


Robin Stjernberg – You


DEV – In The Dark


DJ Pauly D – Night of My Life (feat. Dash)


Glee Cast – Turning Tables (Glee Cast Version featuring Gwyneth Paltrow)


Zara Larsson – Uncover


Shakira – Underneath Your Clothes


Avril Lavigne – Complicated


Baso, Esanna – Något Mer Utav Mig Själv - 2010


Erik Hassle – All That I Wanted Was You


Alyssa Reid – Alone Again


Amanda Fondell – All This Way


Amanda Fondell – True Colors


MIKA – Happy Ending


Anna Abreu – Worst Part Is Over


Simple Plan – Perfect


Sannex – Vem Får Dina Kyssar Ikväll


Toby Keith – Should've Been A Cowboy


The Refreshments – 55 Ford


The Band Perry – If I Die Young


The Lumineers – Ho Hey


Molly Sandén – Why am I Crying


Lars Winnerbäck – Kom änglar


/ Evelina Karlsson

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Fem bilder från ett minne 2010             En bild på någon i min släkt   Min finaste, Arwen <3 ...


Två saker jag längtar efter 1. Cypern den 17 Juni med Mamma, Kim, Kristina, Fredrik, Arwen, Maximus & Titus! 2. Skolavslutningen & Skolbalen!   En bild på en person jag saknar   Mitt hjärta. Mitt allt. ...


Detta upprör mig Jag blir ganska upprörd när man tror att man har en bra vän men så visar det sig att man inte kan lita på personen alls. Man inser att man faller för fel personer & man kan inte göra ett skit åt det. Jag blir upprörd när man ...


Tio fakta om mig 1. Jag Heter Evelina Anna Karlsson 2. Jag är född i Ljungby 3. Jag föddes blond, har alltså aldrig färgat 4. Jag har många vänner i Vetlanda 5. Jag är en person som ältar gamla saker 6. Jag har svårt för att verkligen bli...

En bild på en tid jag saknar   En gammal bild på mig själv       ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards