alltidviddinsida

Alla inlägg den 14 maj 2013

Föreställningarna idag gick faktiskt bra så imorgon är de 2 sista föreställningar bara!
Ikväll sover Amelia hos mig så vi ska sova strax!
Vi träffade å umgicks med Cornelia & Andreas en stund! Sen kom Felicia & Oscar.
Min dag har varit fylld med både skratt och gråt kan jag säga.. å jag tror aldrig jag varit så ledsen som ikväll (både positivt å negativt)
Fyfan.. jag verkligen älskar dig <3
Godnatt!!

/EvelinaKarlsson

Tjena!

Nu är jag hemma ifrån Gbg igen, och det blev en lång tåg/buss resa då det var fel på spåren i gnosjö så vi fick byta till buss där, resten var bara kaos...

Idag har jag varit i skolan hade dock bara en lektion men jag var kvar lite extra ändå. Sedan var jag på Evelinas musikal?

Hon var grym!! :D Alla andra var också duktiga ;)

 

Nu ligger jag i sängen och funderar lite, och som rubriken lyder så förstår ni nog hur mina tankar är!

God natt alla människor :) // Linn

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards