alltidviddinsida

Alla inlägg den 13 maj 2013

Premiär imon.. dödsrädd.. nervös.. skräckslagen..
Kommer å dö bokstavligt..
Nu ska ja snart sova, natti

Det värsta som finns är absolut när man
älskar någon så sjukt mycket och så går det fel, man skiter i det från bådas håll,
försöker gå vidare och när man kommit ifrån
den jobbiga känslan så vill man bara höra
ett litet ord ifrån honom.. Där går allt fel igen.
Man får ett svar som lyder "det var nog bäst såhär".
Och man faller tillbaka till det stadiet man var förut. Brister ut i tårar och inser att man förlorat den mest fantastiska person man någonsin mött & inser att det är denna person man vill vara med.. oavsett vad så är det den person du älskar. Men du inser också
att denna person troligen inte vill ha dig..
Därför att det finns något så mkt bättre..
Om du läser & känner igen dig vilket bara EN
viss person kmr göra så tro mig, jag vet inte hur många tårar jag fällt för dig
Men jag kan heller inte med siffror beskriva
hur många skratt jag delat med dig. Hur glad
jag har varit för att få vara en så stor del av
ditt liv som jag faktiskt har varit. .
Den dagen jag först insåg att jag tyckte om dig var den dagen då vi myste & kollade film. Vi tog kort & du kliade mig på ryggen, jag var jätte nervös eftersom det är sån jag är men hade jag backat ur hade jag aldrig insett. Det hände massa mellan oss sen som nt va lika bra. Jag var ganska sårad å ledsen vilket jag inte tvivlar på att du var oxå, och jag tror nog jag var mer kär i dig än jag visste om.. För först för ett tag sen insåg jag hur mycket jag verkligen älskar dig. Men då va de försent.
Därför att jag är en idiot, vars största önskan är dig <3

/EvelinaKarlsson

Ikväll kommer Linn hem! Hehöho!
Haft genrep idag på musikalen SOM DU
Imorgon är de föreställning!
Ikväll får Linn ta över bloggandet lite haha!
Uppdaterar sen för nu ska ja sova en stund!
Puss /EvelinaKarlsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards